Головна сторінка


Театр починається з вішалки, а наше училище з зовнішнього фасаду.


Хочу представити свої спостереження не як працівник цього навчального закладу, а як простий спостерігач,, який проїжджав в маршрутці або проходить повз цієї будівлі.

Зі спостережень - це будівля відразу кидається в очі своєю індивідуальністю, привабливістю і доглянутістю. І ця краса створена руками всього колективу училища.





А наші учні підтримують красу і просто милуються спостерігаючи за цвітінням.










Міжнародний день захисту дітей

     Уже традиційно 1 червня відзначається Міжнародний день захисту дітей – «International Day for Protection of Children» ‒ прекрасне свято радості та надії. 
Саме в дітях продовження роду людського й здійснення своїх мрій і сподівань на краще. Дорослі прагнуть, щоб діти зросли здоровими та радісними, прославляли свої родини і рідний край.
З історії Дня захисту дітей
     Міжнародний день захисту дітей – це одне з найстаріших міжнародних свят. За однією із версій, у 1925 році Генеральний консул Китаю в Сан-Франциско зібрав групу китайських дітей-сиріт і влаштував для них святкування Дуань-у Цзе (Фестиваль човнів-драконів), яке якраз припала на 1-ше червня. Завдяки щасливому випадку цей день збігся із часом проведення «дитячої» конференції в Женеві.
Офіційне затвердження 
    Рішення про відзначення Міжнародного дня захисту дітей саме першого червня прийняла Міжнародна демократична федерація жінок у листопаді 1949 року. Перший Міжнародний день захисту дітей було відзначено ще в 1950 році.
ООН підтримала ініціативу федерації та оголосила захист прав, здоров'я і життя дитини одним із пріоритетів у своїй діяльності.
Символ Міжнародного дня захисту дітей
    У Міжнародного дня дітей є свій офіційний символ – прапор. На зеленому полотні, який символізує зростання та гармонію, навколо знаку Землі розміщені фігурки ‒ червона, жовта, синя, біла і чорна. Ці людські фігурки символізують різноманітність і терпимість. Знак Землі, розміщений в центрі, ‒ це символ нашого загального дому.
Відзначення свята в Україні 
  В Україні цей день відзначається із 1998 року. У 1991 році Україна приєдналася до Конвенції ООН про права дитини, згідно з якою кожна держава зобов'язана поважати та заохочувати право дитини на всебічну участь у культурному і творчому житті, забезпечувати їй повноцінне дозвілля й відпочинок та сприяти наданню для цього відповідних можливостей.
   Проте сьогодні перед Україною постають нові виклики у сфері захисту прав дітей у зв'язку з ескалацією насильства, бойових дій на території областей нашої держави.
    Кожна дитина має повне право бути захищеною, розвиватися й навчатися для кращого майбутнього. І сьогодні – це не лише веселе свято для самих дітей, а й нагадування суспільству про необхідність захищати права малечі, прагнути, щоб усі діти росли щасливими і в майбутньому стали хорошими батьками і громадянами своєї країни.



А ось які молодці, групи склавші ДКА

  • 21-21а
  • 23-23а
  • 25-25а


Сучасний споживач дуже вимогливий до якості наданих йому послуг. Тому ця сфера постійно вдосконалюється. Все більшу популярність здобуває посада адміністратора. Так, на сьогоднішній день більшість магазинів, клубів, салонів мають в своєму штаті такого співробітника. Клієнти більш охоче відвідують заклади, де працює такий фахівець. Адже до адміністратора закладу завжди можна звернутися за допомогою, задати питання і вирішити конфліктну ситуацію. 
Особливості професії
Адміністратор - це посадова особа, робота якого пов`язана з управлінням державної або комерційної організацією. Таким співробітник по праву вважається головним помічником директора. Тому вимоги до його вмінь, навичок та особистісних якостей пред`являються високі. На думку багатьох роботодавців, гарний адміністратор - це той хто:
  • є професіоналом в області економіки і менеджменту;
  • розбирається в документознавстві;
  • уміє обробляти інформацію на комп'ютері;
  • майстерно володіє навичками спілкування;
  • має високі організаторські здібності;
  • володіє такими особистісними якостями, як емоційна стійкість, толерантність, здатність переконувати.
  • Забезпечення якісного обслуговування клієнтів, створення комфортних умов для них.
  • Надання відвідувачу потрібної інформації, що стосується асортименту послуг, акцій, можливих бонусних програм.
  • Ведення документації (запис на прийом, заповнення бази клієнтів і т. д.). 
  • Забезпечення громадського порядку (приймає заходи у випадку конфліктних ситуацій, розглядає скарги клієнтів, стежить за дисципліною співробітників).
  • Контроль за підтриманням чистоти у приміщенні, дотриманням норм санітарії.
  • Інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні. 
  • Виконання доручень начальника. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий